یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
1646

بزرگداشت شهید اناری و شهدای عملیات والفجر یک برگزار می گردد

عصر پنج شنبه 9 اردیبهشت ماه مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد شهادت شهید اسدالله اناری و شهدای عملیات والفجر یک در قطعه 28 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار می گردد. به گزارش یاشهید ، عصر روز پنج شنبه مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد شهادت شهید اسدالله اناری و شهدای عملیات والفجر یک […]

عصر پنج شنبه 9 اردیبهشت ماه مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد شهادت شهید اسدالله اناری و شهدای عملیات والفجر یک در قطعه 28 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار می گردد.

به گزارش یاشهید ، عصر روز پنج شنبه مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد شهادت شهید اسدالله اناری و شهدای عملیات والفجر یک با قرائت زیارت عاشورا توسط مداحان اهل بیت و با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در قطعه 28 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار می گردد.

این گزارش حاکیست : در پایان این مراسم مزار شهید اناری و شهدای عملیات والفجر یک توسط خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گلباران خواهد شد.

 شهید اسداللّه انارى در سال 1347 در شهررى و در خانواده اى متوسط به دنیا آمد. وى تا مقطع دوم راهنمایى ادامه ى تحصیل داد. در سن یازده سالگى به عضویت مسجد چهارده معصوم در آمد و فعالیت زیادى در مسجد انجام مى داد. گاهى غذایش را نمى خورد و از خواب خود مى زد و براى انجام وظیفه به مسجد مى رفت و مى گفت من در برابر خدا و خون شهدا مسئول هستم و باید وظیفه ى الهیم را به نحو احسن انجام دهم. در سن 13 سالگى تصمیم گرفت به جبهه برود اما چون سنّش كم بود او را به جبهه نمى بردند. بالاخره به جبهه اعزام شد وبا حضور در جبهه یك حالت خدایى به او دست داده بود و همیشه آرزوى شهادت مى كرد و به خانواده اش مى گفت نمى دانید كه جبهه چه شور و حالى به انسان مى دهد، در آن جا همه ى وجود انسان عشق به خداست، همه ى امدادهاى غیبى یار رزمندگان است بالاخره این فرزند پاك اسلام در تاریخ 28/1/62 به آرزوى خود رسید و به دیدار حق شتافت و مهمان سرور و سالار شهیدان حسین بن على(علیه السلام) شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: