یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
1695

رونمایی از تمبر 738 شهید کارگر در گلزار شهدای تهران

صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن هفته کارگر از تمبر 738 شهید کارگر آرمیده در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران رونمایی شد. به گزارش یاشهید ، صبح امروز و به مناسبت فرا رسیدن هفته کارگر از تمبر 738 شهید کارگر آرمیده در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران با حضور دکتر علی ربیعی وزیر تعاون ، […]

صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن هفته کارگر از تمبر 738 شهید کارگر آرمیده در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران رونمایی شد.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز و به مناسبت فرا رسیدن هفته کارگر از تمبر 738 شهید کارگر آرمیده در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران با حضور دکتر علی ربیعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران تهران بزرگ رونمایی شد.

این گزارش حاکیست : در آغاز هفته کارگر دکتر ربیعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران به مقام شامخ حضرت امام خمینی(ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

ربیعی در ادامه افزود : امروز به همه آنها اعلام می‌کنیم که با همه وجود به همه آن آرمان‌های مقدس سلام می‌کنیم و همچنان بر آنها پای می‌فشاریم.

دکتر علی ربیعی گفت: ما کارگران در اولین روز هفته کارگر با شهدا پیمان می‌بندیم که تعهدات آنها را گرامی بداریم و این پیمان ما تنها به این مفهوم است که همه در دولت به دنبال کار بیشتر و خالصانه باشیم.

وی ادامه  داد: امروز اگر جبهه جنگ نیست باید تمام قد برای استقلال کشور بایستیم و تولید کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: به یاد روزهای آغازین انقلاب هستیم که کارگران با هوشمندی مقابل گروهک‌ها و اختلال‌گران ایستاد و در این راه کارگران شهدای بسیاری نثار انقلاب کردند.

در ادامه از پنج مادر شهید تجلیل شد.

3

1 2 4 5 6 7 8 9 10 11

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: