یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
1403

برپایی نمایشگاه عکس «فجرآفرینان» در گلزار شهدای تهران

نمایشگاه «فجر آفرینان» متشکل از تصاویر شهدای شاخص انقلاب اسلامی با فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر در گلزار شهدای تهران برپا می‌شود. به گزارش یاشهید ، به مناسبت سی‌ و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران 100 قطعه عکس از شهدای شاخص انقلاب اسلامی را در قالب تصاویر […]

نمایشگاه «فجر آفرینان» متشکل از تصاویر شهدای شاخص انقلاب اسلامی با فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر در گلزار شهدای تهران برپا می‌شود.

به گزارش یاشهید ، به مناسبت سی‌ و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران 100 قطعه عکس از شهدای شاخص انقلاب اسلامی را در قالب تصاویر 70 در 50 در نمایشگاه «فجر‌ آفرینان» به نمایش درمی‌آید.

این نمایشگاه که از 12 بهمن ماه به مدت 10 روز برپا می‌شود؛ به ارائه تصاویری از شهدای انقلاب، حضور شهیدان بهشتی، باهنر، رجایی و مردم در راهپیمایی‌ها و تظاهرات‌ها و شهدای شاخص انقلاب پرداخته است.

این نمایشگاه به همت مرکز فرهنگی گلزار شهدای بهشت زهرا(س) «خانه شهید» و بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در موزه شهدای بهشت زهرا(س) بر پا می‌شود.

تصاویر شهدای شاخص در سطح بهشت زهرا(س) به ویژه در میان قبور مطهر شهدا و در جوار حرم مطهر امام خمینی(ره) برای مخاطبین و زائران و خانواده‌های معظم شهدایی که در این مدت به زیارت قبور مطهر شهدایشان می‌‌آیند، به نمایش درخواهد آمد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: