یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۶ دی ۱۳۹۴
1202

شهدا برای استقلال، آزادی، حمایت از اسلام و قرآن جان خود را هدیه کردند

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: امروز به این نتیجه رسیده‌ایم که برای انقلاب اسلامی باید هزینه‌های بسیاری پرداخت کرد و برای استقلال، آزادی، حمایت از اسلام و قرآن باید هدیه‌های بسیاری بدهیم. به گزارش یاشهید ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز شنبه 5 دی […]

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: امروز به این نتیجه رسیده‌ایم که برای انقلاب اسلامی باید هزینه‌های بسیاری پرداخت کرد و برای استقلال، آزادی، حمایت از اسلام و قرآن باید هدیه‌های بسیاری بدهیم.

به گزارش یاشهید ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز شنبه 5 دی ماه در دیدار با خانواده شهید «حاج حمیدرضا اسداللهی»  شهید مدافع حرم، با تبریک و تسلیت شهادت این شهید بزرگوار گفت: این شهید بزرگوار از نیروهای معتقد و علاقه‌مند به انقلاب اسلامی، امام (ره) و رهبری بود و ایده و اهداف خاصی داشت.
وی افزود: امروز به این نتیجه رسیده‌ایم که برای این انقلاب اسلامی باید هزینه‌های بسیاری پرداخت کرد و برای استقلال، آزادی، حمایت از اسلام و قرآن باید هدیه‌های بسیاری بدهیم.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه دشمنان از اسلام و مسلمانان سیلی خورده‌اند و از هر راهی به دنبال بروز دشمنی خود با ما هستند، افزود: در دوران جنگ تحمیلی به جز چند کشور، سایر کشورها از دشمن جمهوری اسلامی حمایت می‌کردند. جوانان ما به یاد دارند که در آن دوران سوریه به دفاع از کشور ما پرداخت و اکنون این جوانان با عشق و علاقه به انجام خدمات مستشاری در سوریه می‌پردازند.
معاون رییس جمهوری با اشاره به اینکه سوریه خواستار استفاده از تجارب ایران در 8 سال جنگ تحمیلی است افزود: جوانانی مانند این شهید به حمایت از برادران خود در سوریه به پا خاسته‌اند و شهادت نصیبشان شده است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: داعشی ها که دست پرورده آمریکا و کشورهای به ظاهر مسلمان منطقه هستند، با اسلام و اهل‌بیت (ع) دشمنی دارند. آن‌ها در صدد هستند با فتواهای خود به دین اسلام خدشه وارد کرده و این دین را در میان مردم منفور کنند.
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی شهادت شهید حمیدرضا اسداللهی را به خانواده او تبریک گفت و خاطرنشان کرد: شما فرزندی به جامعه تحویل دادید که به خاطر حمایت از دین، قرآن و مسلمانان جان خود را فدا کرد و بی شک نقش مادر، پدر و خانواده در این مسیر بسیار بزرگ و مهم است.
وی ادامه داد: تسلیت شهادت جوانان جان بر کف ما به دلیل فقدان آن‌ها و نیازی است که کشورهای اسلامی به آنان داشتند. ما نیز امیدواریم فرزندان این شهید در مسیر خواست خدا قرار گرفته و اهداف پدر خود را محقق کنند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان با تأکید بر اینکه شهید راه خود را انتخاب می‌کند، گفت: نقش خانواده در آماده کردن محیط برای فرزندان برای گام گذاشتن در این مسیر نقش بسیار مهمی است و روحیه خانواده و همسر این شهید بزرگوار در مواجهه با این اتفاق بسیار تحسین‌برانگیز است.
لازم به ذکر است شهید حمیدرضا اسداللهی، فرزند شعبانعلی اسداللهی از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید اسداللهی ساعت 8 صبح روز یکشنبه 6 دی ماه در خیابان آیت الله سعیدی (غیاثی)، مسجد موسی ابن جعفر (ع) مقابل کلانتری 114 برگزار می‌شود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: