یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۲ آذر ۱۳۹۴
1084

شهادت دانشجوی جانباز انقلاب پس از ۳۷ سال مجروحیت

not found

«مجید صفاده» جانباز ۷۰ درصد انقلاب اسلامی که سال ۵۷ در درگیری دانشجویان با نیروهای ضد انقلاب از ناحیه سر مورد اصابت گلوله واقع شده بود، بامداد امروز به شهادت رسید. به گزارش یاشهید ،«مجید صفاده» جانباز 70 درصد انقلاب اسلامی، بامداد امروز 22 آذرماه به شهادت رسید. وی پس از 37 سال تحمل درد […]

«مجید صفاده» جانباز ۷۰ درصد انقلاب اسلامی که سال ۵۷ در درگیری دانشجویان با نیروهای ضد انقلاب از ناحیه سر مورد اصابت گلوله واقع شده بود، بامداد امروز به شهادت رسید.

به گزارش یاشهید ،«مجید صفاده» جانباز 70 درصد انقلاب اسلامی، بامداد امروز 22 آذرماه به شهادت رسید. وی پس از 37 سال تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی، در بیمارستان مصطفی خمینی به یاران شهیدش پیوست.

این شهید بزرگوار متولد سال 29 بود که سال 57 در ایام دانشجویی در میان درگیری‌ نیروهای انقلابی با نیروهای ضد انقلاب مجروح شده و سرش مورد اصابت گلوله واقع شد.

پیکر مطهر این مبارز انقلابی صبح فردا 23 آذرماه از مقابل منزل وی واقع در فلکه دوم تهران پارس، خیابان فرجام، بین خیابان عادل و خیابان گلشنی، کوچه شهید میرکی پلاک 40 تشییع شده و در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرام می گیرد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: