یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۸ مهر ۱۳۹۴
768

آخرین جزئیات از کاروان جانبازان در منا: یک شهید، ۲ جانباخته و ۵ مفقود

not found

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اولین کاروان جانبازان ۷۰ درصد با یک شهید، دو جانباخته و پنج مفقودی که یکی از آن‌ها روحانی کاروان است چهارشنبه ۸ مهرماه ۹۴ به کشور باز می‌گردند. به گزارش یاشهید ، محمد اسفندیاری رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید […]

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اولین کاروان جانبازان ۷۰ درصد با یک شهید، دو جانباخته و پنج مفقودی که یکی از آن‌ها روحانی کاروان است چهارشنبه ۸ مهرماه ۹۴ به کشور باز می‌گردند.

به گزارش یاشهید ، محمد اسفندیاری رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران از آخرین جزئیات کاروان ویژه جانبازان بعد از حادثه منا خبر داد و گفت: اولین کاروان جانبازان 70 درصد با یک شهید، دو جانباخته و پنج مفقودی که یکی از آن‌ها روحانی کاروان است چهارشنبه 8 مهرماه 94 به کشور باز می‌گردند.

وی افزود: «داوود موسوی» جانباز 70 درصد قطع دوپا شهید این کاروان است که در حادثه منا به شهادت رسید. جانباختگان «رضا درودی» و «سید جعفری» پسر و برادر جانباز هستند که به عنوان همراهان جانبازان در این کاروان حضور داشتند. و مفقودان این کاروان «مجید یونسیان»، «محمدرضا جلالی»، «محمدرضا خادم دزفولی»، «میثم کاظمی» و «حجت الاسلام مرتضایی» هم روحانی کاروان هستند.

چندی پیش اولین کاروان از جانبازان که متشکل از 42 نفر از جانبازان 70 درصد و قطع نخاعی بودند، نهم شهریور ماه 94 به سفر حج اعزام شدند؛ همچنین 17 شهریور ماه دومین کاروان ویژه حج جانبازان متشکل از 41 جانباز 70 درصد به‌همراه یک نفر با بدرقه مسئولین بنیاد به این سفر معنوی اعزام شدند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: