یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۲ شهریور ۱۳۹۴
1071

جزئیات تشییع پیکر مادر شهیدان «غفارخانی»

not found

پیکر مادر شهیدان «علیرضا»، «اسماعیل» و «حسینعلی» غفارخانی فردا سه‌شنبه سوم ساعت ۸:۳۰ صبح از مقابل منزل وی به سمت گلزار شهدای تهران تشییع می‌شود. به گزارش ياشهيد، پیکر مادر شهیدان «علیرضا»، «اسماعیل» و «حسینعلی» غفارخانی که بامداد دوم شهریور ماه بر اثر سکته مغزی در سن ۸۶ سالگی درگذشت، صبح روز سه‌شنبه سوم شهریورماه […]

پیکر مادر شهیدان «علیرضا»، «اسماعیل» و «حسینعلی» غفارخانی فردا سه‌شنبه سوم ساعت ۸:۳۰ صبح از مقابل منزل وی به سمت گلزار شهدای تهران تشییع می‌شود.

به گزارش ياشهيد، پیکر مادر شهیدان «علیرضا»، «اسماعیل» و «حسینعلی» غفارخانی که بامداد دوم شهریور ماه بر اثر سکته مغزی در سن ۸۶ سالگی درگذشت، صبح روز سه‌شنبه سوم شهریورماه تشییع می‌شود.

پیکر این مادر سه شهید فردا سه‌شنبه سوم ساعت ۸:۳۰ صبح از مقابل منزل وی واقع در انتهای دامپزشکی، ۱۰ متری خیابان شهید حیدریان، کوچه نورمحمدی بن‌بست غفارخانی پلاک ۹ به سمت گلزار شهدا تشییع شده و در قطعه صالحین جنب مهدیه شهدای گلزار شهدای تهران به خاک سپرده می‌شود.

این مادر سه شهید بر اثر سکته مغزی از سی‌ام مرداد ماه در بیمارستان رسول اکرم(ص) بستری بود که پس از گذشت سه روز به فرزندانش پیوست. همسر وی در سال ۸۵ بر اثر سانحه تصادف دار فانی را وداع گفته است.

شهیدان «علیرضا غفارخانی» در عملیات فاو بر اثر اصابت مستقیم موشک، «اسماعیل غفارخانی» در عملیات رمضان در سال ۶۱ و «حسینعلی غفارخانی» برای عملیات شناسایی در منطقه سومار در سال ۶۱ به شهادت رسیده‌اند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: