یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۹ مرداد ۱۳۹۴
1391

ادای احترام رییس کمیته المپیک و ورزشی نویسان به مقام شامخ شهدای رسانه

not found

رییس کمیته ملی المپیک و شماری از ورزشی نویسان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با حضور در مقبره شهدای اصحاب رسانه با اهدای گل و فرائت فاتحه به مقام شامخ این عزیزانادای احترام کردند. به گزارش یاشهید ، کیومرث هاشمی و جمعی از ورزشی نویسان با حضور در قطعه شهدای رسانه و همچنین قطعه نام آوران با […]

رییس کمیته ملی المپیک و شماری از ورزشی نویسان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با حضور در مقبره شهدای اصحاب رسانه با اهدای گل و فرائت فاتحه به مقام شامخ این عزیزانادای احترام کردند.

به گزارش یاشهید ، کیومرث هاشمی و جمعی از ورزشی نویسان با حضور در قطعه شهدای رسانه و همچنین قطعه نام آوران با اهدای شاخه گل به مقام شامخ این عزیزان از جمله شهید مرتضی آوینی ادایاحترام کردند.
در قطعه شهدای رسانه، 31 شهید سانحه سقوط هواپیما در تاریخ 15 آذر 84 به خاک سپرده شده اند.
ورزشی نویسان در آرامگاه مرحوم منوچهر لطیف، بیژن رویین پور، مهدی نفر، حسین جوادی ، ناصر احمد پور و دیگر فوت شدگان عرصه رسانه نیز حضور یافته و با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه یاد این عزیزان را گرامی داشتند.
کیومرث هاشمی درحاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خبرنگاری حرفه ای سخت و زیان آوری است و همچنین آسیب های خاص خود را دارد، گفت: در روز گرامیداشت روز خبرنگار بر خود وظیفه دانستیم تا در یک حرکت معنوی و به همراه دوستان رسانهای در این جمع حاضر شویم.
وی گفت:خبرنگاران نسبت به حرفه خود تعصب دارند واوج ایثار را می توان در عرصه خبرنگاری مشاهده کرد. امروز به مزار شهدایعرصه رسانه آمدیم تا قوت قلبی به این خانواده ها داده شود.
17مردادماه روز شهادت محمود صارمی به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است.

13 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: