یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۳ تیر ۱۳۹۴
1288

پیام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت روز جهانی قدس

not found

نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی تأکید کرد: به‌ یقین خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران به‌مانند همیشه با حضور با شکوه خود در روز قدس به حمایت از مردم مظلوم فلسطین خواهند پرداخت. به گزارش یاشهید ، نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران […]

نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی تأکید کرد: به‌ یقین خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران به‌مانند همیشه با حضور با شکوه خود در روز قدس به حمایت از مردم مظلوم فلسطین خواهند پرداخت.

به گزارش یاشهید ، نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت روز جهانی قدس پیامی به شرح زیر منتشر کرد:

بسمه‌تعالی
«مسلمانان جهان باید روز قدس را روز همه مسلمین، بلکه مستضعفین بدانند».
مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

رژیم نژادپرست صهیونیسم در سرزمین فلسطین جز ظلم و تباهی و اقدامات وحشیانه و غیرانسانی نسبت به مردم مظلوم فلسطین چیزی بر جای نگذارده است. رژیم غاصبی که با حمایت آمریکای جنایتکار و سایر استکبارگران جهانی از هر گونه ظلم و پلیدی جهت رسیدن به اهداف شیطانی خویش نمی‌گذرد حتی به شهادت رساندن کودکان معصوم این سرزمین.
به‌ یقین مسئله فلسطین چنانکه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نیز فرمودند: مربوط به همه ملت‌های جهان است تا با اتحاد و برادری جهت سرنگونی این رژیم غاصب اقدام نمایند.
روز قدس یادگار حضرت امام خمینی (ره) است که تأکید فرمودند: همه مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.
به‌یقین خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران به‌مانند همیشه با حضور باشکوه خود در این روز تاریخی به حمایت از مردم مظلوم فلسطین خواهند پرداخت و امیدواریم به‌زودی شاهد نابودی این رژیم غاصب و تمامی حامیان جنایتکار آن باشیم.
سیدمحمد علی شهیدی

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: