یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
1328

آیین گرامیداشت شهدای مدافع حرم در قطعه 50 بهشت زهرا(س )برگزار شد

آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای افغان و مدافعین حرم در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزارشد. به گزارش یاشهید، این مراسم که باخاطره گویی همرزمان شهدا برگزار و یاد و خاطره شهدای گرانقدر ‘فاطمیون’ رزمندگان افغان حرم عقلیه بنی هاشم (س) گرامی داشته شد. ‘فاطمیون ‘ نام انتخابی جمعی از رزمندگان دلاور افغان است که […]

آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای افغان و مدافعین حرم در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزارشد.

به گزارش یاشهید، این مراسم که باخاطره گویی همرزمان شهدا برگزار و یاد و خاطره شهدای گرانقدر ‘فاطمیون’ رزمندگان افغان حرم عقلیه بنی هاشم (س) گرامی داشته شد.

‘فاطمیون ‘ نام انتخابی جمعی از رزمندگان دلاور افغان است که با شنیدن خبر تهدید شدن حرم امن اهل بیت (س) در سوریه، خانه و کاشانه شان را رها کرده و امروز مدافعان حرم شده اند.

استاد حوزه و دانشگاه در جمع خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در این آیین گفت: مدافع حرم از جان خود گذشتند و برای حفظ دین با جهاد در راه خدا به دنیا پشت کردند تا مسلمانان بتوانند در کمال آسایش زندگی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید تقی حسینی خراسانی با بیان اینکه آنان به تکلیف خود در ولایت مداری عمل کردند اظهارداشت: دفاع از حریم ولایت عمل کردن به وصیت شهدا است و ما نبایستی اجازه ورود به حریم ولایت را به گروه های تکفیری و تروریستی ضد اسلامی بدهیم.

حسینی خراسانی با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) در کمک به مردم عراق و سوریه، گفت: با رشادت شهدای مدافعین حرم امنیت در سوریه و عراق به صورت نسبی برقرار و دشمنان با شکست های پی در پی مناطق اشغالی را تخلیه و عقب نشینی می کنند.

وی تصریح کرد: مدافعان حرمی که ارادت و دلبستگی شان به خاندان اهل بیت(ع) را با خون های داغ و گرم ریخته شان بر سرزمین شام اثبات کرده اند.

وی افزود: امروز شهدای مدافع حرم پرچمدار انسانیت و اسلامیت هستند و اعتقاد داشتند که بیداری اسلامی که با نام خداوند آغاز شده است یعنی مبارزه با تحجر و توجه به گفتمان وحدت کلمه امروز جهان تحت تاثیر این گفتمان قرار گرفته است.

IMG_4979 IMG_4983 IMG_4993 IMG_4973 IMG_4959 IMG_4958 IMG_4954 IMG_4944 IMG_4923 IMG_4902 IMG_4896 IMG_4894 IMG_4890 IMG_4874

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: