یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۷ آبان ۱۳۹۳
1446

آیین بزرگداشت 600 شهید منطقه نه تهران در مهدیه شهدا برگزار می شود

بزرگداشت شهدای منطقه نه تهران فردا 8 آبان ماه با حضور خانواده شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود. به گزارش یاشهید، بزرگداشت شهدای منطقه نه تهران فردا با حضور خانواده‌های این شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود. این مراسم که متعلق به 600 شهید منطقه نه تهران است، فردا پنجشنبه 8 آبان ماه با حضور […]

بزرگداشت شهدای منطقه نه تهران فردا 8 آبان ماه با حضور خانواده شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.

به گزارش یاشهید، بزرگداشت شهدای منطقه نه تهران فردا با حضور خانواده‌های این شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

این مراسم که متعلق به 600 شهید منطقه نه تهران است، فردا پنجشنبه 8 آبان ماه با حضور خانواده شهدا و ایثارگران ساعت ۱۵ در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.

بزرگداشت شهدای منطقه نه تهران با سخنرانی مهندس علیرضا حسینی شهردار محترم منطقه نه تهران و ودود شنوا ریاست محترم اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 9 و 21 تهران و همچنین با مداحی مداحان اهل بیت(ع) همراه خواهد بود.

در پایان این بزرگداشت مزار شهدای گرانقدر توسط خانواده‌هایشان و با دیگر خانواده جانبازان و ایثارگران و مسئولان شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه نه تهران غبار روبی و عطرافشانی می‌شود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: