یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۳ مهر ۱۳۹۳
1472

بدهی‌های دولت به خانواده شهدا تا پایان مهرماه پرداخت می‌شود

رئیس جمهور در گفت‌و‌گوی تلویزیونی دیشب با اشاره به پرداخت معوقات جانبازان و آزادگان گفت: معوقات و بدهی‌های دولت به خانواده شهدا تا پایان مهرماه پرداخت خواهد شد. به گزارش یا شهید ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین  روحانی در بخش پایانی گفت‌وگوی تلویزیونی دیشب خود با مردم  گفت: دولت درباره خانواده شهدا و ایثارگران قدم‌های مهمی برداشته و […]

رئیس جمهور در گفت‌و‌گوی تلویزیونی دیشب با اشاره به پرداخت معوقات جانبازان و آزادگان گفت: معوقات و بدهی‌های دولت به خانواده شهدا تا پایان مهرماه پرداخت خواهد شد.

به گزارش یا شهید ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین  روحانی در بخش پایانی گفت‌وگوی تلویزیونی دیشب خود با مردم  گفت: دولت درباره خانواده شهدا و ایثارگران قدم‌های مهمی برداشته و مردم ما مطلع هستند. درباره خانواده‌های شهدا و ایثارگران، دولت بدهکاری از سال 86 داشته که بحمدالله در سال گذشته در دو نوبت در مهر و اسفند بخش بزرگی پرداخت شد. 1700 میلیارد تومان از بدهی‌های دولت به خانواده شهدا و ایثارگران باقی مانده بود که نسبت به آزادگان و جانبازان همه را پرداخت کردیم و نسبت به خانواده شهدا نیز ان‌شاءالله تا پایان مهرماه همه را پرداخت می‌کنیم. البته این خانواده‌ها برای ما این‌قدر عزیز هستند و کار آن‌ها آن‌قدر بزرگ است که این خدمات در برابر آن بسیار ناچیز است اجر آن‌ها را خداوند باید بدهد.

رییس جمهوری در این گفت‌وگوی زنده تلویزیونی، دستاوردهای دولت را در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تشریح کرد

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: