یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۳ فروردین ۱۳۹۶
3463

مادر شهیدان علی اکبر و علی اصغر صادقی به فرزندان شهیدش پیوست+عکس

پیکر مطهر مادر شهیدان علی اکبر و علی اصغر صادقی صبح امروز در گلزار شهدای تهران تشییع شد. به گزارش یاشهید ، صبح امروز پیکر مطهر حاجیه خانم ملوک محمدعلی مادر شهیدان علی اکبر و علی اصغر صادقی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ازمقابل منزلشان در خیابان جی تهران تشییع شد. این […]

پیکر مطهر مادر شهیدان علی اکبر و علی اصغر صادقی صبح امروز در گلزار شهدای تهران تشییع شد.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز پیکر مطهر حاجیه خانم ملوک محمدعلی مادر شهیدان علی اکبر و علی اصغر صادقی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ازمقابل منزلشان در خیابان جی تهران تشییع شد.

این گزارش حاکیست : پیکر مطهر مادر شهیدان علی اکبر و علی اصغر صادقی صبح امروز با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از مقابل منزلش در خیابان جی تهران تشییع و در قطعه ایثارگران گلزار شهدای تهران آرام گرفت.

مرحومه ملوک محمدعلی، حاج علی اکبر صادقی(پیک لشکر محمد رسول (ص)) و حاج اصغر صادقی (فرمانده گردان ظهیر و تیپ یک سید الشهدا) را در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب کرده بود.
پدر این شهیدان نیز شش ماه پیش به لقا الله پیوست.
از مرحومه ملوک محمدعلی در زمان به خاک سپاری پیکر فرزندش علی اکبر این گونه نقل شده است که: هنگامی که فرزندم را در قبر گذاشتند او را به علی اکبر امام حسین (ع) قسم دادم و گفتم پسرم چشمانت را بازکن تا یک بار دیگر تورا ببینم آنگاه چشمانش را باز کرد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: