یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۸ خرداد ۱۳۹۵
1334

تشییع پیکر شهید مدافع حرم، رضا خرمی با حضور سرلشکر قاسم سلیمانی

پیکر مطهر شهید مدافع حرم رضا خرمی از مربیان متخصص که به عنوان مستشار نظامی رهسپار سوریه شده بود تشییع شد. سرلشکر قاسم سلیمانی در این مراسم حضور داشت. به گزارش یاشهید ،  پیکر مطهر شهید مدافع حرم، رضا خرمی طی مراسم باشکوهی تشییع شد. این مراسم با حضور دوستان، همرزمان، بستگان شهید و عموم […]

پیکر مطهر شهید مدافع حرم رضا خرمی از مربیان متخصص که به عنوان مستشار نظامی رهسپار سوریه شده بود تشییع شد. سرلشکر قاسم سلیمانی در این مراسم حضور داشت.

به گزارش یاشهید ،  پیکر مطهر شهید مدافع حرم، رضا خرمی طی مراسم باشکوهی تشییع شد. این مراسم با حضور دوستان، همرزمان، بستگان شهید و عموم مردم تهران از ساعت 9 صبح امروز 18 خرداد ماه 95 از میدان خراسان تهران آغاز شد و به سمت امامزاده اسماعیل واقع در خیابان خاوران ادامه پیدا کرد. در این مراسم سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز حضور پیدا کرد و در انبوه مردم تشییع کننده پیکر مطهر این شهید مدافع حرم را مشایعت کرد.

مراسم ختم این شهید نیز در روز پنج شنبه 20 خرداد ماه 95 از ساعت 18 تا 20 در مسجد موسی بن جعفر(ع) واقع در خیابان 17 شهریور، خیابان آیت الله سعیدی، روبروی کلانتری غیاسی برگزار خواهد شد.

شهید رضا خرمی متولد سال 1351 که برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) به عنوان مستشار نظامی عازم سوریه شد. او از مربیان متخصص و زبده نظامی و ساکن جنوب شهر تهران بود که در روز جمعه 14 خرداد ماه 95  طی یک انفجار انتحاری تکفیری در منطقه خلسه در جنوب خان طومان به همراه دو تن از همرزمانش، مرتضی مسیب زاده و قدرت عبدیان به شهادت رسید. از این شهید مدافع حرم دو دختر و یک پسر یک سال و نیمه به نام ابالفضل به یادگار مانده است. مراسم وداع با پیکر مطهر او روز گذشته 17 خرداد ماه 95 در معراج شهدای تهران با حضور خانواده، دوستان و همرزمانش برگزار شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: