یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۴ فروردین ۱۳۹۵
1208

فردا؛ وداع پایتخت با پیکر مطهر جانباز قطع‌نخاع انقلاب

not found

پیکر مطهر جانباز ۷۰ درصد قطع نخاعی شهید «علی پاشایی» که بامداد امروز به یاران شهیدش پیوست، صبح فردا ۲۵ فروردین‌ماه در تهران تشییع می‌شود. به گزارش یاشهید ، شهید «علی پاشایی» جانباز 70 درصد انقلاب که بامداد امروز به شهادت رسید؛ پیکر مطهرش صبح فردا سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه در تهران تشییع می‌شود. مراسم تشییع […]

پیکر مطهر جانباز ۷۰ درصد قطع نخاعی شهید «علی پاشایی» که بامداد امروز به یاران شهیدش پیوست، صبح فردا ۲۵ فروردین‌ماه در تهران تشییع می‌شود.

به گزارش یاشهید ، شهید «علی پاشایی» جانباز 70 درصد انقلاب که بامداد امروز به شهادت رسید؛ پیکر مطهرش صبح فردا سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه در تهران تشییع می‌شود.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید بزرگوار صبح فردا ساعت 9:30 از مقابل منزل وی واقع در فلکه دوم صادقیه، ابتدای خیابان آیت‌الله کاشانی، خیابان بوستان حکیم، خیابان شهید شهبازپور (گلستان4) پلاک شش با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار می‌شود.

پیکر مطهر شهید علی پاشایی بعد از تشییع برروی دستان مردم تهران و بعد از اقامه نماز بر او، برای تدفین به سمت گلزار شهدای تهران مشایعت شده و در پایان در قطعه 50 گلزار شهدا به خاک سپرده خواهد شد.

شهید علی پاشایی جانباز قطع نخاع 70 درصد که سی‌ام مهرماه سال 57 در حوادث و رخدادهای انقلابی جانباز شده بود. او طی 38 سال جانبازی خود دچار مشکلات و درد و رنج‌های بسیاری بود که از این میان می‌توان به افت فشار همیشگی، از کار افتادن کلیه، دیالیز شدن، عفونت استخوانی و هپاتیت c در اثر تزریق خون‌های آلوده اشاره کرد که در نهایت وی با درد و رنج بسیار بر اثر ایست قلبی شب گذشته به یاران شهید خود پیوست.

شهید علی پاشایی متولد سال 1334 بود که سال 57 جانباز شد. از وی یک دختر و یک پسر به یادگار مانده است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: