یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۳ اسفند ۱۳۹۴
4244

سنگ مزار شهید مدافع حرم محمد هادی ذوالفقاری رونمایی شد

عصر امروز سنگ یادبود شهید مدافع حرم محمد هادی ذوالفقاری با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران رونمایی شد. به گزارش یاشهید ، عصر امروز پنج شنبه 13 اسفندماه سنگ یادبود مزار شهید مدافع حرم محمد هادی ذوالفقاری رونمایی شد. این گزارش حاکیست : این مراسم […]

عصر امروز سنگ یادبود شهید مدافع حرم محمد هادی ذوالفقاری با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران رونمایی شد.

به گزارش یاشهید ، عصر امروز پنج شنبه 13 اسفندماه سنگ یادبود مزار شهید مدافع حرم محمد هادی ذوالفقاری رونمایی شد.

این گزارش حاکیست : این مراسم در ابتدا با قرائت زیارت عاشورا شروع شد و در ادامه این مراسم سردار حسین الله کرم به سخنرانی پرداختند .

سردار الله کرم  افزود : شهدای مدافع حرم همان شهدایی هستند که ادامه دهنده شهدای هشت سال دفاع مقدس می باشند .

در ادامه این مراسم پدر شهید مدافع حرم سیدمحمدحسین میردوستی با بیان دلنوشته ای یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را گرامی داشت . در پایان این برنامه سنگ یادبود مزار شهید مدافع حرم محمدهادی ذوالفقاری با حضور خانواده معظم این شهید والامقام و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران رونمایی گردید.

طلبه جوان مدافع حرم “محمد هادی ذوالفقاری” از شهدای دفاع از حرمیین عسگریین در سامراست است. وی در 26 بهمن ماه سال گذشته به همراه ۲۰ عراقی دیگر در یک عملیات انتحاری که توسط نیروهای داعش انجام شد به شهادت رسید. شهید “هادی ذوالفقاری” متولد سال ۱۳۶۷ است که به منظور تحصیل دروس حوزوی عازم نجف شد و با شروع درگیری های داعش در عراق به عنوان نیروی داوطلب در سپاه بدر آماده دفاع از حرم آل لله شد. پیکر این شهید مدافع حرم بنا به وصیتش در وادی السلام نجف به خاک سپرده شد.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: