یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
1156

تجديد ميثاق رييس جمهوری و اعضای هيات دولت با آرمانهای بلند امام راحل و شهيدان

not found

رييس جمهوری و اعضای هيات دولت با آرمانهای بلند امام راحل و شهيدان تجدید میثاق نمودند. به گزارش یاشهید ، رییس جمهوری و اعضای هيات دولت صبح یکشنبه در آستانه سی و هفتمین دهه مبارک فجر انقلاب اسلامي، با حضور در مرقد حضرت امام خمینی (ره) بنيانگذار کبير جمهوري اسلامي ايران و گلزار شهدای بهشت زهرای […]

رييس جمهوری و اعضای هيات دولت با آرمانهای بلند امام راحل و شهيدان تجدید میثاق نمودند.

به گزارش یاشهید ، رییس جمهوری و اعضای هيات دولت صبح یکشنبه در آستانه سی و هفتمین دهه مبارک فجر انقلاب اسلامي، با حضور در مرقد حضرت امام خمینی (ره) بنيانگذار کبير جمهوري اسلامي ايران و گلزار شهدای بهشت زهرای تهران ، با آرمانهای والای امام راحل و شهيدان انقلاب اسلامي و دفاع مقدس تجديد ميثاق کردند.

حجت الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني، وزرا و معاونين رييس جمهوری به همراه حجت الاسلام و المسلمین سيد حسن خمينی توليت حرم مطهر امام خميني(ره)  با نثار تاج گل و قرائت فاتحه، ياد و خاطره امام خميني(ره) را  گرامي داشته و بر تداوم راه و آرمان های امام راحل تاکید نمودند.

ریيس‌جمهوری و اعضای دولت همچنين با حضور بر مزار شهدای هفتم تير و هشتم شهريور و شهيدان رجايي، باهنر و بهشتي و نیز گلزار شهدای بهشت زهرای تهران به مقام شامخ شهيدان دولت، انقلاب اسلامي و دفاع مقدس ادای احترام کردند.

1 2 3 4 5 6 7 8

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: