یـا شـهـیـد
۱۳ دی ۱۳۹۴
1742

ادای احترام زائر ژاپنی تازه مسلمان شده به شهدای دفاع مقدس

مرکز فرهنگی گلزار شهدای بهشت زهرای تهران میزبان یک زائر ژاپنی بود. این زائر که به تازگی مسلمان شده، با زیارت قبور مطهر شهدا، به مقام شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی مدفون در گلزار شهدا ادای احترام کرد. به گزارش یاشهید ، مرکز فرهنگی گلزار شهدای بهشت زهرای تهران میزبان یک زائر ژاپنی بود. «چنجی» […]

مرکز فرهنگی گلزار شهدای بهشت زهرای تهران میزبان یک زائر ژاپنی بود. این زائر که به تازگی مسلمان شده، با زیارت قبور مطهر شهدا، به مقام شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی مدفون در گلزار شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش یاشهید ، مرکز فرهنگی گلزار شهدای بهشت زهرای تهران میزبان یک زائر ژاپنی بود. «چنجی» زائر ژاپنی تازه مسلمان شده چند روز پیش در گلزار شهدای تهران حضور یافت. وی از فعالان عرصه فرهنگ و رسانه است که به تازگی به دین اسلام گرویده است و علاقه بسیاری به شهدای دفاع مقدس ایران دارد.

وی علاوه بر زیارت قبور مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس بر سر مزار شهدای شاخص نیز حضور یافته و به مقام شامخ شهدای ایرانی ادای احترام کرد. علاوه بر این در مراسم دعای ندبه این مرکز نیز حضور یافت و از موزه شهدای گلزار بازدید کرد. مستنداتی از هشت سال جنگ تحمیلی ایران نیز برای این زائر تازه‌مسلمان شده به نمایش گذاشته شد.

این زائر ژاپنی با حضور بر سر مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ضمن آشنایی با سیره و سبک زندگی شهدا همواره یاد و خاطره شان را گرامی داشت. در پایان این زائر ژاپنی در کنار تصاویر شهدا عکسی به یادگار انداخت.

 

1 2 3

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: