یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۸ آذر ۱۳۹۴
2688

عیادت دکتر صمیمی از جانباز سرافراز حاج حسین رنجبر

صبح امروز مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از جانباز سرافراز حاج حسین رنجبر کیا عیادت نمودند. به گزارش یاشهید ، صبح امروز دکتر صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از جانباز سرافراز و خادم شهدا حاج حسین رنجبر کیا عیادت نمودند و ضمن آرزوی سلامتی اظهار داشت : از […]

صبح امروز مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از جانباز سرافراز حاج حسین رنجبر کیا عیادت نمودند.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز دکتر صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از جانباز سرافراز و خادم شهدا حاج حسین رنجبر کیا عیادت نمودند و ضمن آرزوی سلامتی اظهار داشت : از حضوردر منزل ایثارگران و شهدا و دیدار با خانواده فداکار آنان روحیه و قوت می گیرم و آن را مایه برکت برای خود می دانم.

همچنین دکتر صمیمی در ادامه اضافه کرد : مطمئن هستم که دعای شما جانبازان و ایثارگران در موفقیت جمهوری اسلامی ایران بسیار تأثیرگذار است.

صمیمی در این دیدار همچنین از صبر و فداکاری همسر این جانباز سرافراز تجلیل کرد و خطاب به وی گفت: بی تردید شما و سایر همسران جانبازان در اجر و ثواب مجاهدت ایثارگران شریک و سهیم هستید و از مقام بالایی برخوردار می باشید.

این گزارش حاکیست : جانباز 55 درصد حاج حسین رنجبر کیا در نهم اسفندماه 1359 در منطقه عملیاتی هویزه در اثر اصابت خمپاره به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

1 4

2 3

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: