یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۹ آبان ۱۳۹۴
2515

پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمدحسین محمدخانی در گلزار شهدای تهران تشییع شد

پیکر مطهر شهید مدافع حرم شهید محمد حسین محمدخانی با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران تشییع شد. به گزارش یاشهید ، پیکر مطهر شهید مدافع حرم شهید محمد حسین محمدخانی با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از […]

پیکر مطهر شهید مدافع حرم شهید محمد حسین محمدخانی با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران تشییع شد.

به گزارش یاشهید ، پیکر مطهر شهید مدافع حرم شهید محمد حسین محمدخانی با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از منطقه محلاتی شهر تهران طی مراسم باشکوهی تشییع و در جوار مزارعموی شهیدش در قطعه 53 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرام گرفت .

این گزارش حاکیست : «محمدحسین محمدخانی» از نخبگان یزدی و مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یزد در دفاع از حرم  حضرت زینب(س) و در مقابله با نیروهای تروریستی و تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل شد. وی مسئول هیئت علمدار حسین(ع) یزد و از فعالان ستاد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد بود که در سوریه به آرزوی قلبی خود و به فیض شهادت نائل آمد.

شهید ولی‌الله محمدخانی دوم اسفندماه سال 64 در عملیات کربلای هشت و در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسیده است.

9 1 2 3 4 5 6 7 8

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: