یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۷ آبان ۱۳۹۴
1310

تشییع شهدای پلیس آگاهی تهران بزرگ در گلزار شهدا

not found

مراسم تشییع پیکر ۲ تن از مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ که در حین انجام مأموریت و بر اثر سانحه تصادف به شهادت رسیدند، صبح امروز رأس ساعت ۹ از مقابل مقر پلیس آگاهی تهران برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، مراسم تشییع پیکر دو تن از مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ که بدنبال حادثه تصادف […]

مراسم تشییع پیکر ۲ تن از مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ که در حین انجام مأموریت و بر اثر سانحه تصادف به شهادت رسیدند، صبح امروز رأس ساعت ۹ از مقابل مقر پلیس آگاهی تهران برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، مراسم تشییع پیکر دو تن از مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ که بدنبال حادثه تصادف با کامیون در حین انجام مأموریت به شهادت رسیدند صبح امروز رأس ساعت 9 صبح از مقابل مقر پلیس آگاهی تهران در خیابان وحدت اسلامی با حضور مقامات انتظامی، قضایی و جمعی از همکاران آنها برگزار گردید و طی مراسم باشکوهی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مقامات لشگری و کشوری تشییع و در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرام گرفتند.

بر پایه این گزارش، در ساعت 8:50 روز پنجشنبه سروان فرهاد حاج‌محمدی و استوار دوم مصطفی یوسفی از مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ با یک دستگاه موتورسیکلت پالس در حین اجرای مأموریت بودند که در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید حکیم در رمپ ورودی به شیخ‌ فضل‌الله شمال، حادثه تصادفی برایشان به وقوع می‌پیوندد.

در این حادثه، کامیون هیوندای سفید رنگ با این موتورسیکلت برخورد کرده و بلافاصله از محل متواری می‌شود؛ متأسفانه این دو مأمور نیز در دم جان می‌سپارند.

راننده متواری با تلاش مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ در بعدازظهر همان روز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

1 2 3 4 5 6 7 8

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: