یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۷ آبان ۱۳۹۴
1356

حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در منزل شهید مدافع حرم روح الله قربانی

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور در منزل شهید مدافع حرم روح الله قربانی و با تجليل از فداكاري ها و ايثارگري خانواده هاي معظم شهدا در مسير دفاع از حرم حضرت زینب(س)، بر ضرورت حفظ و ادامه راه شهيدان تاكيد كرد. به گزارش یاشهید ، دکتر حمیدعلی صمیمی مدیر کل […]

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور در منزل شهید مدافع حرم روح الله قربانی و با تجليل از فداكاري ها و ايثارگري خانواده هاي معظم شهدا در مسير دفاع از حرم حضرت زینب(س)، بر ضرورت حفظ و ادامه راه شهيدان تاكيد كرد.

به گزارش یاشهید ، دکتر حمیدعلی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به منظور عرض تبریک و تسلیت به خانواده‌ شهید روح الله قربانی از شهدای مدافع حرم در منزل این شهید حضور یافت.

این گزارش حاکیست : صمیمی با تجلیل از فداکاری ها و ایثارگری خانواده معظم شهدا در مسیر دفاع از حرم حضرت زینب (س) در برابر هجوم دشمنان ، بر ضرورت حفظ و ادامه راه شهیدان تاکید کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ بیان نمود : خانواده معظم شهدا و ايثارگران با فداكاري هاي خود درس بزرگ ايثار را به ملت ما داده اند و در امتحان الهي سربلند هستند.

 «روح الله قربانی» از بسیجیان «شهرک محلاتی» تهران، سه روز قبل، هنگام دفاع از حریمِ بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)، در نبرد با«مزدورانِ سعودی» و«پیروان اسلام آمریکایی» بال در بال ملائک گشود. و پیکر مطهرش روز گذشته در کنار دوست و همرزمش شهید رسول خلیلی در قطعه 53 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرام گرفت .

1 2

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: