یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۵ آبان ۱۳۹۴
1284

گرامیداشت “یاران هم پیمان” در گلزار شهدای تهران برگزار گردید

not found

صبح امروز گرامیداشت یاد و نام شهیدان سید اکبر میرمحمدی، قدرت الله بداغی و علی افغانی با عنوان “یاران هم پیمان” برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، صبح امروز مراسم گرامیداشت شهیدان سیداکبر میرمحمدی ، شهید قدرت الله بداغی و شهید علی افغانی به عنوان یاران هم پیمان با حضور جمعی از همرزمان شهید و خانواده های معظم […]

صبح امروز گرامیداشت یاد و نام شهیدان سید اکبر میرمحمدی، قدرت الله بداغی و علی افغانی با عنوان “یاران هم پیمان” برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز مراسم گرامیداشت شهیدان سیداکبر میرمحمدی ، شهید قدرت الله بداغی و شهید علی افغانی به عنوان یاران هم پیمان با حضور جمعی از همرزمان شهید و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و با قرائت زیارت عاشورا و بیان خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس توسط علی برزین از همرزمان شهید بداغی در جوار مزار این شهدای والامقام در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : شهید سیداکبر میرمحمدی در روز نهم مهرماه مهرماه 1361 عملیات مسلم بن عقیل در منطقه سومار به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

شهید علی افغانی در روز 31 تیرماه 1361 در عملیات رمضان و منطقه شلمچه و شهید قدرت الله بداغی در 19 بهمن ماه 1361 در عملیات والفجر مقدماتی منطقه فکه به آرزوی دیرینه اش شهادت رسید .

لازم به ذکر می باشد پیکر مطهر این شهدای والامقام در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرام گرفته است.

7 8 1 2 3 4 5 6

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: